معرفی بهترین لباس های زمستانه نوزادی

بلوز و تیشرت و پولوشرت نوزادی
بلوز و تیشرت و پولوشرت نوزادی
سویشرت و هودی نوزادی
سویشرت و هودی نوزادی
پالتو و بارانی و کاپشن نوزادی
پالتو و بارانی و کاپشن نوزادی

بهترین لباس های زمستانی نوزادی

لباس زمستانه نوزادی

وقتی فصل زمستان از راه می رسد زمان آن فرا رسیده که لباس های گرم تری را به کمد لباس نوزادتان اضافه کنید. چه نوزادتان تمام زمستان را در داخل خانه باشد یا قصد داشته باشید او را بیرون ببرید نوزادتان به لباس گرم و زمستانی نیاز دارد. با لباس خواب زمستانه نوزادی، پتوها و کیسه خواب گرم و کلاه های پشمی او را گرم نگه دارید.

 

کاپشن سرهمی نوزادی

در هپی پوش شما می توانید انواع کاپشن های سرهمی نوزادی را مشاهده کنید. کاپشن سرهمی نوزادی یکی از جذاب ترین و بهترین لباس های زمستانه نوزادیست که تضمینی برای راحتی و گرم نگه داشتن بدن نوزادتان است. به جای استفاده از چند لباس با یک کاپشن سرهمی می توانید راحتی نوزادتان را تضمین کنید.

 

لباس زمستانی مخصوص پیاده روی

حتی اگر هوا سرد هم باشد هوای تازه برای کودکتان مهم است. اگر قصد دارید نوزادتان را در زمستان برای پیاده روی بیرون ببرید باید حتما از لباس های گرم استفاده کنید. از آنجایی که نوزادان خیلی سریع تر از بزرگسالان گرما از دست می دهند خیلی مهم است که از لباس های گرم و مناسب نوزادی استفاده کنید. پوشاندن لباس های چندلایه را امتحان کنید. همچنین استفاده از پالتو، کاپشن ها و بارانی را فراموش نکنید.

کیسه خواب قابل اتصال به کالکسه انتخابی مناسب برای داشتن یک پیاده روی زمستانی است. نوزادتان را با کلاه بافتنی و دستکش گرم بپوشانید.

 

لباس مجلسی زمستانه نوزادی

لباس مجلسی زمستانه نوزادی مخصوص بچه های ناز و خوش تیپی است که می خواهند در فصل زمستان هم شیک و مد روز باشند. اگر قصد دارید در فصل زمستان به یک مهمانی بروید ما در اینجا طیف وسیعی از لباس های مجلسی زمستانه را برایتان فراهم ساخته ایم.

یک سرهمی، دامن رنگ شاد، جوراب شلواری یا لگ دخترانه و یک ژاکت نقلی می تواند ست زیبایی برای دختر کوچولوی شما باشد. همچنین می توانید چند لباس را به صورت لایه لایه امتحان کنید. چنین ترکیبی می تواند لباس جذاب و شادی برای دخترکوچولویتان باشد.

 

قیمت لباس زمستانه نوزادی

لباس های نوزادی آنقدر جذاب و دوست داشتنی هستند که ممکن است بخواهید هرچه میبینید را خریداری کنید. اما واقعیت این است که در انتخاب لباس نوزاد توجه به کیفیت لباس از قیمت و زیبایی آن مهمتر است. باید جنس لباس نوزاد کاملا مناسب و ضد حساسیت باشد. در عین حال سایز مناسبی داشته باشد.

قیمت لباس نوزادی به عوامل مختلفی مثل جنس لباس، کیفیت دوخت، مواد بکار رفته در ان و … بستگی دارد. در هنگام انتخاب یک لباس زمستانی بهتر است سراغ لباس هایی بروید که از کیفیت بالایی برخوردارند. همچنین به جنس مواد بکار رفته در آن توجه کنید. لباس هایی را خریداری کنید که در عین زیبایی با دوام باشند و بعد از چند بار استفاده و شستشو خراب نشوند.

به کیفیت دوخت و تزئینات لباس نیز دقت کنید. لباس های نوزادی نباید از لوازم تزئینی ریز مثل نگین، مهره و … استفاده شوید. زیرا نوزادتان ممکن است آن را ببلعد.

 

پالتو های نوزادی ناز

وقتی که در فصل زمستان می خواهید بیرون بروید، خرید یک پالتو یکی از ضروری ترین لباس ها برای نوزاد است. پالتوها و ژاکت های زیبا با آستر پشمی یا کت های مینی دافل در رنگ های زرد، آبی و قرمز لباس زمستانه بسیار جذاب و زیبایی هستند که می توانند در فصل زمستان بدن کودکتان را گرم نگه دارند. این لباس های زمستانی را می توان روی هر چیزی از لباس خواب گرفته تا لباس های مجلسی پوشید.

 

خرید لباس زمستانه نوزادی

هپی پوش به شما کمک می کند تا لازم نباشد برای خرید یک لباس زمستانه بچگانه از خانه بیرون بروید. می توانید براحتی لباس ها و وسایل مورد نیاز نوزادتان را بصورت آنلاین سفارش دهید و در مدت زمان بسیار کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید.