معرفی بهترین مدل های لباس عید 1402

خرید لباس عید پسرانه
خرید لباس عید پسرانه
خرید لباس عید بچگانه
خرید لباس عید بچگانه
خرید لباس عید دخترانه
خرید لباس عید دخترانه

خرید لباس عید شیک و ارزان

با توجه به نزدیک بودن عید نوروز، یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها به ویژه مادران با سلیقه خرید لباس عید شیک و ارزان است. به قول قدیمی ها سال نو که می آید باید لباس نو بپوشیم تا از زمانه عقب نمانیم.

اولین چیزی که توجه افراد را به شما یا فرزندتان جلب می کند لباس است. لباس ظاهری ترین چیزی است که از شما دیده می شود. اینکه افراد در مورد شما  چه طرز فکری داشته باشند به سبک لباس پوشیدن شما یا فرزندتان نیز بستگی دارد و می تواند معرف شخصیت و افکارتان باشد.  اگر بفکر خرید یک لباس عید شیک و ارزان هستید باید فوت و فن های خرید لباس عید را بدانید و به نکاتی دقت کنید که هرچند نکات ریزی است اما برای خرید لباس عید بسیار ضروری است.

خرید لباس عید زنانه برای خانم های خوش سلیقه

اگر از طرفداران پر و پا قرص رنگ بنفش هستید امسال سال شماست. همانطور که می دانید امسال رنگ بنفش وری پری مد است. رنگی شاد و گرم که خیلی شبیه رنگ آبی است و کمی رنگ قرمز هم در خود دارد. این رنگ بسیار خلاقانه و زیباست و یک رنگ جذاب و نو به حساب می آید. می توان آن را با انواع لباس های آبی گرفته تا قرمز، قهوه ای و حتی سفید ست کرد. ترکیب آن با سفید یک حس تازگی خاصی به لباستان می دهد و باعث می شود شیک تر و جذاب تر به نظر برسید.

امسال تمام سلبریتی های محبوب تان لباس هایی به رنگ بنفش وری پری را در کلکسیون لباس های خود خواهند داشت.

رنگ بنفش وری پری بیشتر به آبی نزدیک است تا قرمز. از طرفی این رنگ خیلی هم به رنگ های پاستلی نزدیک است به همین دلیل می توان آن را با لباس برنگ زرد یا سبز پاستلی هم ست کرد و ست لباس بسیار زیبایی را ساخت.

رنگ عید امسال نه تنها رنگی گرم و آرامش بخش است بلکه امید برای شروعی تازه را برایتان به ارمغان می آورد. می توان آن را با رنگ کرم نیز ترکیب کرد. زمانی که با کرم ست شود ترکیب آبی آن بیشتر نمایان است.

با پوشیدن یک لباس قرمز روشن و بنفش وری پری می توانید استایل پر شور و حرارتی را بسازید. علاوه بر این بنفش وری پری رنگی ملایم و آرام است و وقتی با قرمز آتشین ترکیب شود رنگی متعادل از رنگ های گرم و سرد را بوجود می آورد.

خرید لباس عید بچگانه جذاب

لذت بخش ترین لحظات خرید عید نوروز، خرید لباس بچگانه است. همه بچه ها حداقل به یک ست لباس عید برای سال نو نیاز دارند. برای اینکه فرزندتان خوشگل ترین و جذاب ترین لباس نوروز را داشته باشد نیازی نیست هزینه زیادی بپردازید بلکه کافیست کمی برای آن وقت بگذارید و از بین هزاران لباس عید هپی پوش بهترین را انتخاب کنید.

اگر تصمیم دارید برای سال نو امسال برای فرزندتان شال و روسری یا کفش تهیه کنید رنگ سبز هم می تواند یکی از گزینه های انتخابی تان باشد. ترکیب آن با رنگ بنفش وری پری بسیار زیباست. لازم نیست که همه لباستان سبز یا بنفش باشد بلکه با کمی خلاقیت می توانید آنها را با هم ترکیب کنید. پوشیدن یک لباس به رنگ قرمز، سبز و بنفش وری پری که در پارچه های بچگانه ما زیاد دیده می شود می تواند ست بسیار جذابی را بوجود بیاورد. قبل از انتخاب و خرید لباس عید حتما به سایز لباس دقت کنید.

لباس عید دخترانه جدید

یکی از جذاب ترین بخش های خرید برای عید، خرید لباس دخترانه گلدار و بهاری است. این لباس ها در رنگ های شاد و متنوعی در بازار وجود دارند. تنوع طرح و رنگ آنها آنقدر زیاد است که انتخاب را برایتان سخت می سازد.

اگر دنبال یک لباس عید دخترانه کاملا جدید برای عید امسال هستید پیشنهاد می شود ست رنگ بنفش و صورتی را امتحان کنید. با توجه به رنگ مد امسال ترکیب ست بنفش وری پری و صورتی یک رنگ دخترانه بسیار شیک است و در عین حال دخترتان آرام تر و با وقارتر به نظر می رسد. ترکیب رنگ بنفش و نارنجی یا کرم نیز خیلی دلنشین است.

خرید لباس عید پسرانه

در هنگام خرید لباس عید پسرانه به علاقه فرزندتان توجه کنید. قبل از خرید یک لیست تهیه کنید که می خواهید لباس نوروز با چه رنگ و طرحی خریداری کنید. این کار باعث می شود که خرید شما سریع تر و راحت تر انجام شود و سردرگمی برای خرید لباس نداشته باشید. قبل از اینکه برای خرید لباس به صورت حضوری به فروشگاه ها مراجعه کنید بهتر است سری به وبسایت ها و فروشگاه های انلاین بزنید. دقت کنید که جنس لباس با کیفیت و مقاوم باشد تا بتواند بارها و بارها آن را بپوشد.

لباس عید 1402

از اوایل اسفندماه تمام ما ایرانی ها خرید لباس عید 1402 را شروع می کنیم. خرید لباس نوروز آن هم در شلوغی اسفندماه بسیار خسته کننده است و خیلی ها عطای خرید لباس عید را به لقایش می بخشند چون متوجه می شوند در این شلوغی بازار عید نمی توان خرید کرد و خیلی اوقات حال و حوصله شلوغی بازار را ندارد و بدون معطلی لباسی را خریداری میکنند که بعد از چند روز متوجه می شوند پولشان هدر رفته و ارزش خرید را نداشته است. اما با یک خرید اینترنتی می توان خرید لباس عید را آسان کرد. سایت های فروشگاهی زیادی هستند که می توان از آنها انواع لباس نوروز را بدون مراجعه حضوری و در منزل انجام داد. این کار باعث می شود براحتی و بدون هیچ شلوغی بازاری در هر ساعت از شبانه روز بتوانید لباس های دلخواهتان را خریداری کنید. یکی از این فروشگاه ها هپی پوش است که در نوع خود بهترین است. یکی از عمده دلایل محبوبیت این فروشگاه برای خرید لباس عید تنوع لباس ها و ارزان قیمت بودن ان است. این فروشگاه طیف وسیعی از لباس های مجلسی، بهاره، تابستانی و زمستانی، لباس نوروز و … را از سن نوزادی تا نوجوانی عرضه می کند که یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن است.