لباس استوک

لباس های استوک چه نوع لباسی هستند ؟

stock clothes

یکی از سوالاتی که خیلی از افراد از من می پرسند این است که لباس های استوک چه نوع لباسی هستند ؟ قبل از اینکه به این سوال جواب بدم میخوام یه چیزی ازتون بپرسم. کسی هست که یک لباس خیلی محشر از یه برند عالی و مارک جنس خوب رو دوست نداشته باشه ؟ کسی هست که دلش نخواهد زیبا و مد روز بنظر برسد !

همه ما انسان ها زیبایی و آراستگی را دوست داریم. دوست داریم شیک و زیبا بنظر برسیم. بهترین مارک لباس را بپوشیم و لباس های شیک و جذاب داشته باشیم اما خیلی از مردم در بسیاری از کشورها هستند که توانایی خرید لباس لوکس و جنس خوب را ندارند. با این حال، همه دوست دارند شیک و مد روز باشند! و این داستان شکل گیری برند استوک بود.

لباس های استوک چه نوع لباسی هستند ؟

فرض کنید یک تولید کننده معروف و پرفروش ترین برند لباس مشتریان زیادی دارد و لباس های زیادی از شیک ترین و جذاب ترین مارک لباس در انبار ذخیره دارد آیا تمام این لباس ها فروش می رود؟

شاید با خودت بگویی لباس های برند آنقدر پرفروش هستند که در انبار نمی مانند!

بله، لباس های برند و مارک دار خیلی پرفروش و پرطرفدار هستند. اما گاهی اوقات این برندهای معروف بیشتر از نیاز بازار تولید می شوند. به عنوان مثال میزان خرید یک پوشاک برند خیلی معروف مثلا برند لوپیلو 10 میلیارد در سال باشد اما انها 15 میلیارد تولید کنند و در انبار ذخیره کنند، سالیانه 5 میلیارد پوشاک لوبیلو اضافه در انبار می ماند! اینجاست که به این 5 میلیارد پوشاک اضافه میگویند پوشاک استوک یا پوشاک stock !

آیا پوشاک استوک دست دوم است ؟

خیر، واژه استوک یا stock به معنای موجود در انبار و ذخیره شده در انبار است و به پوشاکی گفته می شود که بیشتر از مقداری که لازم بوده تولید شده و در انبار ذخیره شده است. به تعداد پوشاک اضافه ای که در انبار ذخیره شده می گویند استوک. پوشاک استوک به این معنا نیست که این پوشاک دست دوم بوده یا قبلا استفاده شده باشد.

بعضی افراد گمان می کنند که پوشاک استوک یعنی پوشاک دست دوم ! به عنوان مثال می گویند پوشاک دست دوم تاناکورا ،در حالی که پوشاک دست دوم استوک به پوشاکی گفته می شوند که قبلا پوشیده شده و به این نوع پوشاک مصرف شده می گویند دست دوم، اما پوشاک برند استوک آکبند است و به کار بردن واژه دست دوم کاملا نادرست است زیرا پوشاک استوک پوشاکی نیست که فردی آن را پوشیده و استفاده کرده باشد و اکنون چون آن را نیاز ندارد بخواهد آن را بفروشد و روانه بازار کرده باشد.

بنابراین پوشاک استوک را نباید پوشاک دست دوم نامید بلکه میتوان به این نوع پوشاک گفت پوشاک تخفیف دار یا پوشاک حراجی. زیرا برندهای معروف وقتی لباس stock موجود در انبارشان بیشتر از نیاز باشد در فروشگاه خود حراج اعلام می کنند و به صورت عمده آنها را می فروشند.

برندهای معروف معمولا برای تولید لباس هایشان یک تاریخ انقضا دارند مثلا یک لباس را برای فصل زمستان تولید می کنند اما وقتی بهار یا تابستان بیاید لباس های زمستانی فروششان کمتر می شود در نهایت در انبار باقی می ماند و با قیمت ارزان تری تخفیف می خورد و بفروش می رسد.

لباس استوک به چه برندی می گویند ؟

لباس های استوک شامل تمام برندهای معروف دنیاست. برند خاصی نیست. لباس های استوک لباس مردانه، زنانه و بچگانه جدیدی است که بتازگی تولید شده اما زیادی تولید شده است.

پوشاک استوک شامل مارک ها و برندهای تولید کنندگان مشهور دنیاست که از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار است.

چرا باید لباس استوک بخرم ؟

فرض کنید دنبال خرید لباس شیک و جذاب از یک برند معروف مثل لباس برند پپرتز، زارا، کیابی فرانسه، فندی، لباس لوپیلو یا دولچه گابانا هستید اما قیمت این لباس 300 دلار یا بیشتر است. همانطور که میدانید این برندهای معروف خیلی گرانقیمت و در عین حال با کیفیت بسیار بالا هستند.حالا اگر این جنس بیشتر از نیاز بازار در کارخانه تولید شده باشد و در انبار بماند و به عبارتی استوک شود کیفیتش تغییر نمی کند اما قیمتش پایین می آید و به جای 300 دلار شما 150 دلار پرداخت می کنید !

این خیلی عالی است چون شما همان پوشاک گرانقیمت و لوکس با همان کیفیت را با قیمت کمتری می خرید! این یک فرصت طلایی است که شیک و مد روز باشید و در عین حال در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

این نوع لباس ها معمولا توسط عمده فروشان خریداری می شوند و در فروشگاه های معتبر استوک مثل فروشگاه هپی پوش بفروش می رسند. فروشگاه ها معمولا همیشه بیشتر از نیاز بازار لباس های مخصوص یک فصل را خریداری میکنند اما همیشه کل این لباس ها بفروش نمی رود و در انبار می ماند. این لباس ها به صورت عمده بفروش می رسند.

پوشاک استوک اروپایی

بیشتر لباس های stock از کشورهای اروپا و ایالات متحده آمریکا هستند زیرا معروف ترین مارک ها و برندهای دنیا در انجا هستند و قطب پوشاک مد روز محسوب می شوند.

آیا محصول برند استوک فقط لباس است ؟

محصولات استوک شامل کالاهای متفاوت و متنوعی هستند و فقط لباس نیستند. از کفش های بچگانه، مردانه و کفش های پاشنه بلند زنانه گرفته تا چکمه ها، صندل ها، لباس مردانه، لباس برند زنانه و لباس های بچگانه و خیلی از کالاها و محصولات دیگر را شامل می شود.

فروشگاه پوشاک استوک هپی پوش

فروشگاه بزرگ پوشاک استوک هپی پوش برترین برندهای لباس اروپایی، آمریکایی و مد روز را برای مشتریان خود فراهم ساخته و طیف وسیعی از برندها برای گروه سنی مختلف از لباس نوزادی ، لباس کودک و نوجوان، لباس دخترانه و پوشاک پسرانه را شامل می شود که با کمترین قیمت بفروش می رساند. با فروشگاه آنلاین هپی پوش میتوان براحتی لباس های دلخواه خود را انتخاب کرد و در عین حال که در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید میتوانید همواره شیک و مد روز باشید.

 

 

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *