لباس نوزادی

معرفی انواع ست های لباس نوزادی

new born banner for article

خرید ست لباس نوزاد لذت بخش ترین بخش زندگی هر زوجی است. شور و شوق بدنیا آمدن نوزاد، لباس های رنگارنگ و جذاب در ویترین مغازه ها، طرح ها و رنگ های شاد هر پدر و مادری را وسوسه می کند. اما در کنار جذابیتش انتخاب بهترین لباس نوزادی تصمیم گیری سختی است. با شناخت انواع ست های لباس نوزادی مناسب و ویژگی های آنها قبل از خرید میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و در انتخاب لباس مناسب برای نوزادتان دچار سردرگمی نشوید

ست لباس نوزادی چیست ؟

ست لباس نوزادی برای نوزادان تازه بدنیا آمده ایده آل است. این ست ها را می توان به تنهایی در منزل بعنوان لباس خانگی،  لباس بیرونی یا حتی زیر لباس های دیگر برای گرم شدن نوزاد در فصل زمستان استفاده کرد. ست های لباس نوزادی با توجه به جنس فرزند انتخاب می شوند و در  رنگ های متنوعی در بازار وجود دارند. از رنگ سفید و خاکستری گرفته تا رنگ های آبی ، بنفش و صورتی. در طرح ها و رنگ های مختلف آسین بلند، بی آستین یا آستین کوتاه. ممکن است لازم باشد در طول روز چند بار لباس نوزاد خود را عوض کنید. به همین دلیل باید چند دست لباس نوزادی داشته باشید.

انواع ست لباس نوزادی دخترانه و پسرانه به صورت دو تکه یا سه تکه خریداری می شوند. ست های دو تکه لباس نوزادی شامل تی شرت و شلوار، هودی و شلوار، پیراهن و شورت، سرهمی، بادی است. در ست سه تکه لباس نوزادی علاوه بر پیراهن و شورت، بلوز و شلوار، سارافون و تی شرت یک جفت جوراب، کلاه، پیشبند یا دستکش هم وجود دارد.

معرفی انواع ست های لباس نوزادی بادی

ست لباس نوزادی بادی تابستانی

در ماه های گرم سال بهتر است بیشتر ست های لباس نوزادی بادی آستین کوتاه بخرید. ممکن است لازم باشد چند بار در روز لباس نوزاد را عوض کرد. ست های بادی نوزادی به صورت تک رنگ یا در رنگ ها و طرح های مختلفی ارائه می شود. برای تابستان حتی ست های لباس نوزادی مخصوص بازی در ساحل یا استراحت در داخل منزل وجود مثل ست شورت و بادی رکابی لوپیلو و شورت و بادی استین کوتاه طرح تاج. در هنگام خرید بادی نوزادی تابستانی مدل هایی را انتخاب کنید که از جنس بادی نوزادی پنبه ای باشند که پنبه ارگانیک ساخته شده اند. پوست نوزاد خیلی حساس است و مدل های پنبه ای هیچ گونه حساسیتی برای پوست نوزاد بوجود نمی اورند.

اگر هنوز نمیدانید که فرزندتان دختر است یا پسر اما میخواهید لباسی مناسب برای فصل تابستان خریداری کنید پک های بادی رکابی لوپیلو می توانید گزینه ای ایده آل برای شما باشد زیرا هم برای دختران و هم برای پسران مناسب است. رنگ های مختلف و متنوعی داشته و می توان برای نوزادان 2 ماهه تا یکساله استفاده کرد.

ست لباس بادی نوزادی زمستانی

در ماه های سرد سال لباس های آستین بلند یا پتویی مناسب تر است. البته لباس های آستین کوتاه را میتوان در زیر لباس های دیگر بصورت چند لایه پوشاند. سرهمی پتویی کلاهدار در عین حال که بسیار زیباست نوزادتان را در فصل سرد زمستان گرم نگه می دارد. در هنگام خرید لباس پتویی مدلی را انتخاب کنید که از جنس پارچه گرم و ضد آلری و حساسیت باشد تا هم فرزندتان را گرم نگه دارد و هم موجب سوزش یا خارش پوستش نشود.

به دلیل حساس بودن پوست نوزادان در فصل زمستان از لباس هایی استفاده کنید که راحت باشد. شلوار اسلش پسرانه توکرکی لوپیلو یک شلوار بسیار راحت و گرم مخصوص فصل زمستان است که به علت توکرکی بودن بسیار گرم می باشد و می توان در روزهای سرد زمستانی از آن استفاده کرد.

شلوار اسلش توکرکی لوپیلو از آن دسته شلوارهایی هستند که می توان با هر نوع لباسی ست کرد و مخصوص پسران یک تا دو سال است. همچنین میتوان این شلوار را در روزهای بارانی همراه با پالتو، کاپشن یا بارانی نوزادی استفاده کرد.

ست سرهمی نوزادی

ست سرهمی نوزاد پرطرفدارترین مدل لباس نوزادی است و از ان دسته لباس های نوزادی است که در سیسمونی هر نوزادی ضروری است. برای هر موقعیتی می توان از ان استفاده کرد. از هر مدل لباس نوزادی که بگذریم از ست سرهمی نمی توان گذشت. نه تنها شیک و جذاب است بلکه کودکتان در آن احساس راحتی می کند. مناسب ترین لباس سرهمی برای نوزاد از جنس پشم یا پنبه است. در فصل زمستان می توان سرهمی نوزاد را با یک شلوار نوزادی گرم و جوراب ست کرد. دقت کنید که جنس جوراب نرم باشد و پوست نوزاد را اذیت نکند.

ست رامپر نوزادی

ست رامپر نوزادی دخترانه ورامپر نوزادی پسرانه از جمله لباس های شیک و دوست داشتنی سرهمی هایی هستند که مخصوص مهمانی و مجالس است. لباس نوزادی مدل رامپر برای نوزادان سه ماه یا بزرگتر مناسب است.

 لباس نوزادی خانگی و بیرونی

در هنگام خرید لباس نوزادی به زمان تولد نوزادتان دقت کنید. اگر نوزادتان اوایل پاییز یا فصل زمستان به دنیا می آید بیشتر لباس نوزادی را انتخاب کنید که مناسب فصل سرد باشد. لباس نوزاد سایز صفر سرهمی یا چند تکه برای زمان تولد نوزاد بهترین انتخاب است. همچنین علاوه بر لباس نوزادی خانگی خرید لباس نوزادی بیرونی هم مهم است. برای فصل سرد سال  خرید یک لباس سرهمی همراه با یک پتو پوشیدنی میتواند نوزادتان را گرم نگه دارد.

اگر در فصل زمستان میخواهید کودک را از خانه بیرون ببرد باید او را گرم نگه دارید. برای کودک تازه بدنیا امده استفاده از پتوی نوزادی گزینه مناسبی است. همچنین می توان از شنل های پشمی یا ست لباس پلی آستری هم استفاده کرد تا بدن کودک را گرم نگه دارد.

خرید آنلاین لباس نوزادی

فروشگاه های زیادی برای خرید ست نوزادی پسرانه و دخترانه وجود دارند اما نکته ای که توجه به ان خیلی مهم است خرید ست نوزادی با کیفیت از مراکز خرید معتبر است. فروشگاه هپی پوش برای راحتی و اطمینان خاطر شما، مجموعه کاملی از ست های لباس نوزادی از پرطرفدارترین و بهترین برندهای لباس نوزادی جهان را ارائه می کند. به همین دلیل والدین قدرت انتخاب زیادی خواهند داشت. میتوانید شیک ترین، جذاب ترین و با کیفیت ترین ست لباس نوزادی را انتخاب کنید. علاوه بر این با هر خرید می توانید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید. ست نوزادی مورد نظرتان را با قیمت ارزان تهیه کنید در قرعه کشی های ما شرکت کنید و جایزه بگیرید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *