مد و پوشاک

یک شلوار اسلش خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

good jogger pants

تا حالا از خودت پرسیدی که یک شلوار اسلش خوب چه ویژگی هایی دارد ؟ واقعا نه، هم من هم شما این را می دانیم که شلوار اسلش یک شلوار راحت و مناسب برای هر نوع محیطی است البته شلوار  جاگر jogger یا اسلش مدل های مختلفی دارد و هر نوع شلوار اسلشی را هر جایی  و هر زمانی نمی پوشند اما چه شلوار اسلش راحتی خانگی باشد یا اسلش ورزشی، شلوار اسلش دخترانه باشد یا شلوار اسلش پسرانه همیشه و در همه جا محبوب است و باعث شیک تر و جذاب تر شدن شما می شود.

میتونم حدس بزنم که حداقل یک جفت از این شلوارها یا شایدم بیشتر از یکی داخل کمد لباسات داری ! اما تا حالا فکر کردی  یک شلوار اسلش جنس خوب چه خصوصیاتی دارد ؟ شلوار اسلش را با چه لباس هایی میتوان ست کرد ؟ در هنگام خرید شلوار اسلش به چه نکاتی باید توجه کرد ؟  دوخت و پارچه اش مهمتر است یا کیفیت شلوار اسلش  ؟ امروز در این مقاله قصد دارم در مورد نکات خرید شلوار اسلش و ویژگی های یک شلوار اسلش خوب با شما صحبت کنم.

ویژگی های یک شلوار اسلش خوب

شلوار اسلش در یک جمله یعنی راحت، سبک و انعطاف پذیر.

به طور کلی دویدن با شلوار اسلش بسیار راحت است. به این نوع شلوار اسلیم فیت می گویند. مدل این نوع شلوار طوری است که روی بدن می نشیند. سبک و انعطاف پذیر است. چه افرادی که لاغر هستند و چه افرادی که اندام ورزشکاری دارند از این نوع شلوار استقبال می کنند زیرا نه تنها ظاهر زیبایی دارد بلکه هیچ محدودیتی برای راه رفتن ، نشستن و دویدن بوجود نمی آورد. این شلوارها کاملا فیت پای شماست.

جنس شلوار اسلش خوب

یک شلوار از نوع slash  از پارچه کشسان و انعطاف پذیر ساخته می شود که مخصوص ورزش است. البته همه آنها ورزشی نیستند و مدل های غیر ورزشی هم دارند.  این نوع شلوار اکثرا یا گشاد هستند یا از پارچه های کشسان ساخته می شود و اسلیم فیت هستند.

پارچه های بکار رفته برای شلوارهای اسلش جنس های مختلفی دارند مثل پارچه ترویرا، پارچه نخ پنبه ای، پارچه کنف، پارچه پلی آستر ، پارچه پشمی، پارچه فلامنت، پارچه گلکسی و پارچه توکرکی و کجراه

شلوارهای اسلشی که با پارچه نخ پنبه ای یا پارچه گلکسی دوخته می شوند نرم ،  لطیف و سبک هستند. علاوه بر این مقاومت بالایی دارند. از پارچه گلکسی بیشتر برای شلوار اسلش بچگانه استفاده می شود زیرا پوست بچه ها حساس است و گلکسی به علت پنبه ای بودن برای پوست بچه ها بهتر است.

اسلش های پشمی نسبت به سایر اسلش ها گرم تر هستند و برای فصول سرد سال طرفداران زیادی دارند. اگر می خواهید در فصل های سرد زمستان اسلش بپوشید اسلش پشمی گزینه مناسبی برای شماست. هم بسیار زیباست و هم گرم.

شلوارهای اسلش از جنس پلی استر بادوام تر از شلوارهای اسلش نخی هستند و زود خراب نمی شوند. سعی کنید در هنگام خرید شلوار اسلش مدل هایی که پلی استر بیشتری دارند را خریداری کنید چون مرغوب تر هستند و کیفیت بالاتری دارند در نتیجه دیرتر پوسیدگی پیدا می کنند. شلوارهای jogger پلی استر نه تنها مقاومت بالایی در مقابل ساییدگی و پوسیدگی دارند بلکه از قابلیت شستشویی بالایی هم برخوردارند. علاوه بر این عایق حرارتی خوبی هستند و می توان در فصل سرد زمستان از این نوع اسلش استفاده کرد. اسلش های پلی استری یکی از بهترین و مرغوب ترین اسلش ها هستند.

بر خلاف اسلش های پلی استر و اسلش پشمی که برای فصل های سرد زمستان مناسبند اسلش کنفی را میتوان برای فصل های گرم تابستان پوشید. این نوع اسلش از پارچه کنف دوخته می شود که از الیاف گیاهی ساخته شده است از این رو خنک است و باعث می شود احساس خفگی یا گرما نداشته باشید.

پارچه های کشی یا کشبافتی که در این نوع شلوار بکار می رود باعث انعطاف پذیری بالا و راحتی بیشتر می شود. برای دور کمر نیز بجای دوخت برای کمربند از کش استفاده می شود. از قسمت میانی هر چه به مچ پا نزدیک تر می شود باریک تر و فیت تر می شود و برای دور مچ پا هم از کش استفاده می شود تا کاملا به پا بچسپد.

شلوار جین اسلش عالی ترین جنس شلوار مردانه

یکی از عالی ترین جنس شلوار برای آقایان، جین یا همان شلوار لی است که با هر استایلی همچنان محبوب است. شلوارهای جین هم از نظر کیفیت و هم از نظر زیبایی عالی هستند. با شلوار جین اسلش میتوانید یک استایل جذاب داشته باشید و خوش تیپ تر از همیشه باشید. شلوار اسلش جین با یک تی شرت پسرانه سفید مثل تیشرت جودون پپرتز استایل پسرانه جذاب و شیکی است. البته می توان ست تیشرت و شلوار به رنگ های دیگر را هم امتحان کرد مثل تیشرت یا کتانی طوسی و شلوار اسلش مشکی.

شلوار اسلش بچگانه

شلوار اسلش بچگانه برای رده سنی خاصی از 4 سال تا 12 سال طراحی شده است و سایز این نوع اسلش با توجه به سن کودک و جثه اش با هم متفاوت است اما حدودا  بین 50 تا 90 سانتیمتر است.

شلوار اسلش دخترانه و زنانه                      

معمولا شلوارهای جاگر (jogger ) که به آن اسلش یا slash هم گفته می شود برای پسران برای سن 4 سال تا شلوارهای اسلش مردانه برای سنین مختلف طراحی شده و استفاده می شوند اما در سال های اخیر به دلیل محبوبیت این نوع شلوار در بین بانوان بتازگی زنان و دختران هم از این نوع استفاده می کنند و دیگر فقط مختص آقایان نیست. البته در حال حاضر تنوع طرح و رنگ برای خانم ها کمتر از آقایان است و مدل های اسلش زنانه و دخترانه نسبت به مدل های مردانه کمتر تولید می شوند اما محبوبیت بالای این نوع شلوار در بین خانم ها این احتمال وجود دارد که تا چند سال آینده شلوار slash زنانه متنوع تر و بیشتری تولید شود.

شلوار اسلش از آن دسته شلوارهایی است که یکبار ان را بپوشی سخت است که ان را دوباره امتحان نکنی. نظر شما در اینباره چیست ؟ کدام ویژگی شلوار اسلش را بیشتر از همه دوست دارید ؟ خوشحال می شوم نظرات خود را در اینباره با من در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *