مد و پوشاک

نکاتی در مورد شلوار اسلش که فقط پسرها باید بدانند

jogger pants for men

در این مقاله قصد دارم نکاتی در مورد شلوار اسلش که فقط پسرها باید بدانند را برایتان به اشتراک بگذارم. خوش تیپ بودن و شیک پوش بودن نکات و اصول خاص خودش را دارد. در پست قبل  اینکه یک شلوار اسلش خوب چه ویژگی هایی دارد را مورد بررسی قرار دادیم و فهمیدیدم که راز خوش تیپ و با کلاس بودن تنها در پوشیدن لباس های گران قیمت نیست بلکه در استفاده درست و اصولی از کمد لباستان است! با الهام گرفتن از این روش ها میتوانید از کمد لباستان بیشتر استفاده کنید.

چطور یک آقای خوش تیپ و خوش لباس باشم ؟

همانطور که دامن چین دار مخصوص خانم هاست و مدل ها و روش های زیادی برای پوشیدنش وجود دارد شلوار اسلش هم مخصوص آقا پسرهاست و یک امتیاز بزرگی برای خوش تیپ بودن است. پسران امسال میتوانند با شلوارهای اسلش خوش استایل تر از همیشه باشند اما باید به نکاتی در مورد نحوه پوشیدن و انتخاب شلوار اسلش توجه کنند.

راز خوش استایلی با شلوار اسلش چیست ؟

شلوارهای اسلش یا جوگر jogger از آن دسته شلوارهایی هستند که با همه چیز ست می شوند. تقریبا هر لباسی را میتوان با شلوار اسلش ست کرد این خیلی عالی است. نه تنها میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید بلکه میتوانید آن را به دلخواه با هر نوع لباسی مثل سویشرت برند لوبیلو، تی شرت، کت و ژاکت پولو، لباس بافتنی، لباس راحتی، لباس ورزشی و … ست کنید. روش های زیادی برای پوشیدن شلوار اسلش وجود دارد.

ست شلوار اسلش با پیراهن رسمی مردانه

شلوار اسلش یک شلوار کاملا غیر رسمی است اما برای اینکه رسمی به نظر برسید میتوان شلوار اسلش را با لباس هایی که کمی رسمی هستند مثل یک کت جین یا چینو ست کنید و از کفش های بدون بندی که ورزشی نباشند استفاده کنید.

متناسب با فرم بدنتان اسلش بپوشید

یکی دیگر از نکاتی در مورد شلوار اسلش که فقط پسرها باید بدانند این است که متناسب با اندامتان شلوار جاگر یا اسلش را انتخاب کنید. گرچه شلوار اسلش برای تمام افراد چه لاغر باشند یا اندام ورزشکاری داشته باشند مناسب است اما افرادی که چاهایشان چاق است و هیکلی هستند پیشنهاد می شود که از پوشیدن شلوار اسلش جذب دوری کنند و به جای آن شلوار اسلش گشادتری بپوشند چراکه شلوار اسلش تنگ و چسبان پاها را چاق تر نشان می دهد.

در صورتی که نمی دانید چه سایزی برایتان بهتر است بیشتر از اینکه به گشاد بودن یک شلوار اسلش دقت کنید شلوارهایی را انتخاب کنید که فیت پای شما باشد نه تنگ و نه گشاد. این بهترین گزینه است. شلوار اسلش نیازی نیست تنگ باشد اما اینکه فیت پای شما باشد باعث می شود خوب به نظر برسید.

توجه آقایان خوش استایل به رنگ شلوار اسلش

در صورتی که میخواهید شیک پوش و خوش استایل باشید به رنگ شلوار اسلش و لباس هایتان دقت کنید.

سبک کژوال را از امتحان کنید

کژوال در حال حاضر پادشاه سبک هاست. در حقیقت خیلی طرفدار دارد و می توان گفت نه تنها محبوب ترین سبک در بین استایل های مختلف بلکه محبوب ترین سبک برای پوشیدن شلوار اسلش نیز هست. برای اینکه جذاب به نظر برسید می توانید پیراهن و شلوار از یک برند معتبر را بپوشید مثلا شلوار اسلش توکرکی برند لباس لوپیلو و تیشرت پسرانه لوپیلو که هر دو از یک مارک هستند.

ست شلوار اسلش و کتانی برنگ روشن با یک پیراهن آستین بلند سفید همراه با جلیقه سورمه ای میتواند شما را شیک و جذاب تر نشان دهد.

متناسب با فصل لباس بپوشید و مد روز باشید

امروزه دیگر نمیتوان شلوار اسلش نپوشید و ان را نادیده گرفت. شلوارهای اسلش از ان دسته شلوارها هستند که با یکبار پوشیدن عاشقش می شوید. اما برای اینکه شیک و مد روز باشید باید متناسب با فصل از این شلوار استفاده کنید. برای فصل زمستان که هوا سرد است میتوانید شلوار اسلش پلی آستر و پشمی را امتحان کنید.

اسلش های پشمی نسبت به سایر اسلش ها گرم تر هستند و برای فصول سرد سال طرفداران زیادی دارند می توانید این نوع اسلش را با کاپشن دوپوش یا دو رو مثل کاپشن دو روی کرویت پرو یا  فمینی ست کنید. اگر می خواهید در فصل های سرد زمستان اسلش بپوشید اسلش پشمی گزینه مناسبی برای شماست زیرا در عین حال که بسیار شیک و زیباست باعث گرم نگه داشتن شما در فصل سرد زمستان می شود.

اسلش های پلی آستری نیز عایق حرارتی خوبی هستند و گزینه ای ایده آل برای ست کردن با کاپشن فوق حرفه ای برند فمینی است  می توان در فصل سرد زمستان از این نوع اسلش استفاده کرد. اسلش های پلی استری یکی از بهترین و مرغوب ترین اسلش ها هستند که از جنس پلی استر ساخته شده و  بادوام تر از شلوارهای اسلش نخی هستند بنابراین زود خراب نمی شوند

بر خلاف اسلش های پلی استر و اسلش پشمی که برای فصل های سرد زمستان مناسبند اسلش کنفی را میتوان برای فصل های گرم تابستان پوشید. این نوع اسلش از پارچه کنف دوخته می شود که از الیاف گیاهی ساخته شده است از این رو خنک است و باعث می شود احساس خفگی یا گرما نداشته باشید.

استایل کلاسیک بیرونی شلوار اسلش

زمانی که میخواهید یک لباس کلاسیک بپوشید میتوانید شلوارهای شیک و راحت اسلش را امتحان کنید. شلوار جوگر یا اسلش مشکی  یا سورمه ای تیره را همیشه میتوان پوشید و با یک تی شرت سفید بسیار زیبا به نظر می رسد.

شلوار جین اسلش را از دست ندهید. . با شلوار جین اسلش میتوانید یک استایل جذاب داشته باشید و خوش تیپ تر از همیشه باشید. شلوار اسلش جین با یک تی شرت پسرانه سفید مثل تیشرت جودون پپرتز استایل پسرانه جذاب و شیکی است. البته می توان ست تیشرت و شلوار به رنگ های دیگر را هم امتحان کرد مثل تیشرت یا کتانی طوسی و شلوار اسلش مشکی.

شیک و ورزشی باشید

هنگام ست پیراهن با شلوار جاگر اسلش استایل های مختلفی مثل بمب افکن یا ژاکت ورزشی را امتحان کنید. علاوه بر این میتوانید یک هودی، کفش های ورزشی تیره و شلوار اسلش به رنگ روشن را امتحان کنید.

همیشه یک جفت کفش ورزشی آماده داشته باشید تا بتوانید با شلوار اسلش خود ست کنید. در صورتی که رنگ شلوار اسلش شما با رنگ کفشتان یکی هستند برای رنگ پیراهنتان از رنگ متضادی استفاده کنید. به عنوان مثال در صورتی که رنگ کفش و شلوار اسلش کرم رنگ یا نخودی است می توانید تی شرت یا پیراهن آستین بلند به رنگ تیره بپوشید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *