مد و پوشاک

چرا شلوارهای اسلش برای مردان جذاب هستند؟

jogger pants-men

تا حالا به این فکر کردی چرا شلوار اسلش برای مردان جذاب است ؟ این روزها شلوارهای جین و چینو یک رقیب جدید و سرسخت دارند. با به میدان آمدن برند اسلش گوی سبقت را از رقبایش ربوده است. این سبک جدید دیگر فقط برای ورزش و ورزشکاران نیست بلکه به جزء اصلی کمد لباس هر فردی تبدیل شده است.

شلوارهای اسلش شگفت انگیزترین شلوارهایی هستند که تابه حال طراحی شده اند. نه تنها سبک، راحت و انعطاف پذیر هستند تقریبا با همه چیز ست می شوند و همه جا پوشیده می شوند. با کت پولو هپی پوش، کت جین، سویشرت، پیراهن آستین بلند مثل پیراهن آستین بلند نایت آلمانی، پیراهن آستین کوتاه، تی شرت و … این خیلی جالب است. تقریبا هیچ شلواری با همه چیز ست نمی شود.

شلوار جاگر یا اسلش چیست ؟

در اصل این مدل شلوار برای ورزش و دویدن طراحی شده بود و بعنوان یک سبک شلوار ورزشی سنتی به بازار امد. ویژگی سبکی و راحتی این نوع شلوار باعث شد در زمان بسیار کوتاهی به محبوب ترین مدل شلوار مردانه تبدیل شود. دارای ظاهری ورزشی است و در قسمت ساق پا تنگ می شود. در قسمت کمر و مچ پا کشی است. امروزه به جزء ضروری هر کمد لباسی تبدیل شده است. دیگر به اسم یک شلوار ورزشی به شلوار jogger نگاه نمی کنند.

شلوار اسلش را با چی بپوشم ؟

شلوار اسلش از آن دسته شلوارهایی است که با هر نوع لباسی ست می شود. معمولا  یک شلوار اسلش را با تی شرت یا کاپشن می پوشند اما این تنها گزینه ای نیست که می توانید انتخاب کنید.

سویشرت با شلوار اسلش

ست سویشرت و شلوار اسلش یکی از محبوب ترین گزینه ها برای فصل سرد زمستان است. شاید شما هم دوست داشته باشید یک سویشرت اسپرت درجه یک کتان یا سویشرت فوق العاده گرم لوبیلو را با شلوار اسلش بپوشید و روی کاناپه استراحت کنید اما می توان از ست سویشرت و شلوار اسلش بعنوان یک لباس بیرونی شیک هم استفاده کرد. بعنوان مثال ست سویشرت لوبیلو بیشتر بعنوان یک لباس بیرونی استفاده می شود. استفاده از کفش های ورزشی نیز باعث می شود شیک تر بنظر برسید. می توانید از فروشگاه های معتبری مثل فروشگاه هپی پوش انواع برند سویشرت و شلوار اسلش مثل لوبیلو، پپرتز، کرین و … را خریداری کنید.

ترکیب تی شرت و جاگر

جاگرها که به آن جوگر یا شلوار اسلش هم گفته می شود فوق العاده سبک و راحت هستند. با هر لباسی ست می شوند. تی شرت پسرانه لوبیلو یا تیشرت نخ پنبه ای با شلوار اسلش ترکیبی عالی برای آخر هفته ها است. شلوار اسلش فوق العاده سبک و راحت است و ست تی شرت و شلوار اسلش باعث می شود جذاب تر و خوش پوش تر بنظر برسید. در صورتی که شلوار اسلش شما تک رنگ است میتوانید تیشرت طرح دار مثل تیشرت نخ پنبه ای ارتشی را امتحان کنید.

ست ژاکت ورزشی و شلوار اسلش

هم شلوار اسلش کنفی و هم ژاکت ورزشی Track Jacket  هر دو خنک هستند و واقعا در کنار هم عالی به نظر می رسند . این ترکیب جذابیت لباس ورزشی شما را دو برابر می کند. معمولا این ست لباس در بین ورزشکاران محبوبیت زیادی دارد و حتی میتوان به عنوان یک مدل لباس بیرونی از آن استفاده کرد.

ست شلوار اسلش و هودی

ست هودی پسرانه با شلوار اسلش استایل پسرانه بسیار شیک و جذابی است و مد روز می باشد. پوشیدن یک هودی طرح لبخند با شلوار اسلش برای کارهای ساده مثل رفتن به کافی شاپ و نوشیدن یک قهوه همراه با دوستان میتواند عالی باشد.

ست شلوار اسلش و کت جین

یک کت جین انتخابی فوق العاده برای شلوار اسلش است. در عین حال که بسیار شیک و منحصر بفرد است باعث می شود خوش تیپ و جذاب به نظر برسید. در صورتی که دنبال یک ست خاص هستید ترکیب کت جین و شلوار اسلش یک گزینه عالی است.

ست کت چرمی و شلوار اسلش

گرچه بیشتر افراد دوست دارند که شلوار اسلش را با یک تی شرت یا هودی پسرانه مثل تی شرت پسرانه برند لوبیلو هپی پوش استفاده کنند اما می توان شلوار اسلش را با یک کت چرمی هم امتحان کرد. ست کت چرمی و شلوار اسلش ظاهری ورزشکارانه و مدرن دارد.

کت تک مردانه و شلوار اسلش

شلوار اسلش همه فن حریف است ! در یک کلام می توان گفت یک شلوار همه کاره و شگفت انگیز که حتی میتواند با کت تک هم ست شود! ترکیب کت تک مردانه و شلوار اسلش ترکیبی بی نظیر و ظاهری چشم گیر دارد. همچنین میتوانید شلوار اسلش را با پلیور بافتنی مردانه هم امتحان کنید.

پیراهن مردانه پولو و شلوار اسلش

ست پیراهن مردانه پولو با شلوار اسلش ظاهری ورزشی دارد. هر دو بخوبی با هم ترکیب می شوند. اگر شلوار اسلش شما تک رنگ است میتوانید یک گیراهن polo مردانه طرح دار را انتخاب کنید.

ست پیراهن آستین بلند مردانه با جاگر

ست پیراهن آستین بلند مردانه و شلوار اسلش هم گزینه خوبی است. میتوان یک پیراهن آکسفورد آستین بلند و آراسته یک گزینه عالی برای ترکیب با شلوار اسلش است. گرچه ظاهری معمولی دارد.

ست کت مردانه بمب افکن با شلوار اسلش

کت مردانه بمب افکن یا بمبر محبوب ترین کت بیرونی است که یک جفت از آن در هر کمد لباسی لازم است. همچنین یکی از بهترین گزینه ها برای ست با شلوار اسلش است. در عین حال که راحت است باعث می شود شیک و جذاب به نظر برسید.

کفش مناسب برای شلوار اسلش

میتوانید کفش های پسرانه مختلفی را امتحان کنید اما نمی توان از کنار کفش های ورزشی و کفش کتانی هپی پوش براحتی گذشت. کفش کتانی و کفش راحتی محبوب ترین کفش ها برای ست با شلوار اسلش هستند. کفش های کتانی خود را همیشه تمیز و براق نگه دارید. البته کفش های دیگری را هم میتوان امتحان کرد کفش های بدون بند که میتوان آنها را حتی بدون جوراب هم پوشید بهترین گزینه هستند. کفش های راحتی هم میتواند گزینه ایده آلی باشد. سعی کنید رنگ کفش و رنگ شلوارتان یکرنگ نباشد. مثلا میتوانید در فصل زمستان یک جفت رین بوت (چکمه بارانی) یا کفش پسرانه لوبیلو را با شلوار اسلش ست کنید.

 

 

 

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *